Meniu
Cos de Cumparaturi
A inceput scoala! Venim in sprijinul dumneavoastra cu manuale si auxiliare scolare la preturi accesibile - actualizari zilnice!

Informatica si TIC (Culegere si aplicatii)

Informatica si TIC (Culegere si aplicatii)
-27 %
Informatica si TIC (Culegere si aplicatii)
Editura Corint Alina Gabriela Boca, Carmen Popescu, Maria Nita, Adrian Nita, Diana Nicoleta Chirila, Georgeta Antonia Rodica Craciunescu
Disponibilitate: La Cerere
Se consulta stocul depozitului nostru. In cazul in care nu avem produsele in stoc, vom face tot posibilul sa le aducem de la furnizori / colaboratori.
20,08 Lei
27,50 Lei
    Rasfoieste...
  • Cod: 9786067934038 CORINT
  • Aparitie: Septembrie 2018
  • Nr. pagini: 120
Metode de Livrare
Bucuresti - 9 Lei (Curier Rapid)
Provincie - 16 Lei (Curier Rapid)

Ridicare din Magazin (Bucuresti) -> Locatie
Livrarea este GRATUITA pentru comenzi in valoare de minim 250 Lei!
Nu efectuam livrari in afara teritoriului Romaniei.
Detalii aici...
Despre Editura Corint
Despre Editura Corint
De peste 20 de ani, editurile din cadrul Grupului Editorial Corint vă oferă cele mai de încredere manuale școlare, auxiliare didactice și lucrări științifice, cele mai pasionante romane și cele mai atrăgătoare cărțipentru copii și adolescenți.
EDITURA CORINT publică în principal lucrări de non-ficțiune, colecția Corint Istorie devenind, la scurt timp de la lansare, un reper atât pentru specialiștii din domeniu, cât și pentru publicul larg.
Dacă ai trecut pe la școală, sigur cunoști cărțile manualele și auxiliarele publicate de CORINT JUNIOR, companie ce editează anual peste 200 de lucrări didactice avizate de Ministerul Educației și Cercetării.

de Alina Gabriela Boca, Carmen Popescu, Maria Nita, Adrian Nita, Diana Nicoleta Chirila, Georgeta Antonia Rodica Craciunescu

Cuprins:

Comunicare pe Internet ................................................................................................................................... 3

Fisa de evaluare ........................................................................................................................................ 13

Fise de lucru .............................................................................................................................................. 14

Prezentari .......................................................................................................................................................... 17

Prezentari PowerPoint ............................................................................................................................. 18

Fise de lucru .............................................................................................................................................. 35

Prezentari online ...................................................................................................................................... 37

Fise de lucru .............................................................................................................................................. 41

Jocuri si modelare 3D in Minecraft si MakeCode ..................................................................................... 43

Aplicatia MINECRAFT .............................................................................................................................. 44

Fise de lucru .............................................................................................................................................. 56

Mediul de programare MakeCode .......................................................................................................... 62

Fisa de lucru .............................................................................................................................................. 68

Lumi virtuale in CoSpaces ............................................................................................................................. 69

Aplicatia CoSpaces .................................................................................................................................... 70

Algoritmi ........................................................................................................................................................... 77

Structura repetitiva .................................................................................................................................. 78

Aplicatii ...................................................................................................................................................... 90

Fise de lucru ............................................................................................................................................ 105

Aplicatii la structurile repetitive utilizate in realizarea jocurilor ..................................................... 109

Realizarea jocurilor animate in Scratch folosind structuri repetitive ............................................. 112

Fisa de lucru ............................................................................................................................................ 116

Raspunsuri ....................................................................................................................................... 119

Bibliografie ...................................................................................................................................... 119

Librarie.co foloseste cookies (doar minimul necesar pentru functionarea normala a site-ului si pentru comenzile plasate). Detalii aici